teisipäev, 6. mai 2008

minu seiklused enne sünnipäevapidu

Oli ilus suvepäev. Just oli vihma sadanud , aga nüüd paistis päike.Minu sünnipäevapidu oli tulemas ja olin ostnud palju õhupalle.Ka mullitajad olid olemas, mida ma katsetasin puhudes mulle. Täna oli väga paljude värvidega vikerkaar. Taevas olid ka mõned pilved.Ma tundsin niiskuse lõhna ja nagu ikka pärast vihma, oli ka väga soe ilm.
Olin oma sünnipäevapeo puhul elevil ja jäin ootama külalisi. Pidu toimus minu kodus laulasmaal.Sidusin parajasti õhupalle posti külge kinni, kui õues hakkas keerutama suur tuul, mis mu värvilised õhupallid kaasa viis.Plaanisin minna poodi süüa ostma, aga kui nägin õhupalle, mis teel poodi põllu kohal tiirutasid, otsustasin need kinni püüda.
Ma jooksin õhupallidele järgi , aga ühtegi palli kätte ei saanud. Õhupallid lendasid vikerkaare kohale ja mina jooksin neile järgi. Järsku nägin teed vikerkaare sisse. Kuna olin uudishimulik, jooksin kohe väravast sisse asja uurima. Sisenedes nägin palju huvitavaid kambreid ja otsustasin kõikidesse sisse piiluda.
Ühes toas olid sees mullid, teises kuldrahad, kolmandas oli palju kommi. Mulle pakkus kõige rohkem huvi mullikamber, sest suurte seebipallide peal oli lõbus sõita ja nende sisse pugeda. Kõige parem oligi esimene kamber, sest see oli võlutuba, mis täitis kolm su soovi.Soovisin teada saades kohe kolm soovi ja need läksidki täide.
Lahkudes kohtasin päkapikku, kes oli minu üle uhke, et ma ei olnud ei raha- ega kommiahne , vaid valisin mullitoa. Ka tema lubas mul soovida kolm soovi, aga nende soovimise jätsin pärastiseks.Pärast tegi pöialpoiss mulle vikerkaares ekskursiooni ja ma jäin sellega väga rahule.
Kui ma oma seiklustest ära tulin, avastasin, et olen enda sünnipäevale neli tundi hilinenud ja kõik muretsesid minu pärast. Otsustasin enda seiklust saladuses hoida ja ütlesin, etpoes läks kauem aega. Kõik lõbutsesid ja minu sünnipäev oli väga tore koos paljude õhupallidega ja mullidega.

Kommentaare ei ole: